Afraid

21 februari 2020 - Arnhem, Nederland

Normaal gesproken ben ik ontzettend goed voorbereid, want zeg nou zelf, goed voorbereid zijn is het halve werk. Toch is dat deze keer anders. Ik heb vandaag pas mijn reisverzekering geregeld, en moet nog een aantal praktische dingen regelen (lekker optijd Alies). Ik moet eerlijk zeggen dat ik ruim twee maanden in de ontkenning ben geweest dat ik nu toch echt ga en elke keer als iemand erover begon er pas weer aan herinnerd werd. Een maand geleden is dit omgeslagen en ben ik met volle overgave gaan uitkijken naar de reis, al ben ik nog steeds ontzettend bang.  Wat als ik het niet leuk vind? Wat als ik de weg kwijt raak (spoiler, ik heb echt een verschrikkelijk richtingsgevoel) of stel nou dat ik gewoon niks en niemand kan vinden en een grote bal paniek ben? Iedereen die op reis is geweest stelt me dan gerust met 'Je zult het zien, het gaat allemaal vanzelf.' Daar vertrouwen we dan maar op.

Nog drie nachtjes !!

'So ask yourself; what would you do if you were not afraid? And then go do it.'

P.S. Gramatica en spelling is niet mijn sterkste punt, mocht je me willen verbeteren stuur me vooral een appje! :)

1. Anja:
    21 februari 2020
    Komt goed lieverd, jij kunt dit! Eenmaal op pad zul je zien dat het vanzelf gaat.
  2. Mireille Van Bree:
    21 februari 2020
    Spannend hoor. En als ik het zo lees, zorg je er wel voor dat alles goed komt. Ben erg benieuwd naar je verhalen. Succes met de laatste dingetjes regelen, goede en veilige reis en vooral heel erg genieten 😘
  3. Maximilian:
    21 februari 2020
    Het pad wijst zich vanzelf✈️ Enjoy the journey 🌅⛩ benieuwd naar alle gekke verhalen en prachtige foto’s!
  4. Milan:
    21 februari 2020
    Komt allemaal goed! Ik hoop dat je de tijd van je leven gaat hebben en met mooie herinneringen terug komt! Heel veel plezier op je reis xx
  5. Oma Tonny:
    22 februari 2020
    Lieve Alies
    Natuurlijk gaat het je lukken.
    Ik twijfel geen moment aan je doorzettingsvermogen. Je bent gewoon een stoere meid en ik ben heel benieuwd naar je reisverhalen.
    Een goede reis en een super plezierig
    Vervolg
    Love en kus en
    Keep smiling
  6. Xander:
    24 februari 2020
    Lieve Alles, om te beginnen. Ik ben heel trots op je. Hier sta je toch maar weer. Helemaal fris en gezond (gespannen) om een nieuw hoofdstuk te beginnen. Vertrouw je buikje en laat je leiden door je dromen. Geniet van je grote avontuur.
    Dikke kus pappaa.
    Follow your dreams, they know the way.
  7. Yoran Willemsen:
    24 februari 2020
    ‘I’m not afraid, to take a step. Everybody, come take my hand, we’ll walk this road together, through the storm.’