Dinsdag 20 februari 2018

20 februari 2018 - Ekshärad, Zweden

De afgelopen week heb ik het te druk gehad om te schrijven. 'S avonds was ik zo kapot dat ik geen energie meer overhad om uberhaupt het aanknopje van mijn laptop in te drukken, laat staan om een blog te schrijven.

Het was een ontzettende vermoeiende, leerzame en gave week. Ik heb de beginselen van mennen geleerd (het besturen van een kar) tijdens de sledetocht, in volle galop over een veld gevlogen met een snowboarder achter me en mijn eerste echte tour begeleid door het besneeuwde bos (een meter diepe sneeuw op het open veld!). Tijdens de tour was ik ook nog zo een geluksvogel dat ik 4 elanden mocht zien oversteken voor mijn neus. Ontzettend gaaf om allemaal te mogen meemaken.

Ik moet zeggen dat het allemaal wel enorm veel energie kost. Zoveel nieuwe dingen leren, nieuwe indrukken, informatie opslaan.. Allemaal naast het standaard werk – de stallen en weides mesten, voeren enz enz. Ik ben blij dat ik vandaag weer een dag vrij heb om even bij te komen en mezelf even rust te gunnen. Toch geniet ik nogsteeds met volle teugen van de natuur, het werk en de paarden!

1. Erna Koops:
    20 februari 2018
    Poeh, dat is heel veel weer.Neem wel je rust hè,anders maak je straks fouten. Met paarden lijkt me dat niet handig. Waar zit je nu in Zweden,ofwel hoe heet het daar. Volgens mij zit je vlakbij een vriendin van mij zo op de kaart te zien. Geniet van je avontuur en maak er iets moois van. Groetjes
  2. Alisa van Bree:
    Hoi Erna!
    Ik zit nu vlak bij Eksharad, de farm waar ik zit heet 'Our little farm'.
    Ik pak mijn rust en zal genieten, dankjewel voor de reactie:)
    xx
  3. Oma Tonny:
    20 februari 2018
    Vervelen doe je je dus niet.
    Klinkt geweldig allemaal. Ik heb genoten van je rit in galop met een snowboarder achter je aan. Mooie natuur ook. Geniet er van lieve schat.
    Dikke kus en keep smiling
  4. Mireille Van Bree:
    20 februari 2018
    Super dat je zo veel leert en je het zo naar je zin hebt. Ja die tocht met de snowboarder achter jou aan zag er heel spectaculair uit (vond Lucas ook).
    Geniet van je vrije dag😙
  5. Anneke:
    21 februari 2018
    Leuk geschreven alisa... ! Fijn dat het daar zo bevalt. En moe zijn is heerlijk. Het gevoel dat je iets doet, je bed in glijd en binnen 10 sec snurkt. Lekker... have fun in de sneeuw⛄️⛄️